První fotky z prázdnin...

12. září 2008 v 18:00 | Adrasteia |  Něco o mě
Ahojky, tak nakonec sem dávám něco už nyní, protože jsem to slíbila... nebude to až tak asi dobře okomentováno, ale co se dá dělat. Více pod perexem...

Fotky z chaty, kde jsem byla s rodičema a přítelem (poslední týden července a první týden srpna):

Docela náhodná fotka, jela jsem zrovna s mojim panem X z hospůdky po výletě z kola - ne, vážně jsem tam já na pivo nebyla, a měla jsem po ruce ještě foťák a tento pohled se mi zalíbil.

Trochu odjinud focené, ale na samém místě, jak první, takže to vypadá už později nafocené, ale je to tak... první fotka a tato od sebe 5 min focené, sluníčko a stíny dovedou věcí :)

A ještě jedno foto z toho dne.
Nyní se přesunu k výletu na kolech do skal a tak dále...

Tak pokut tento malý stromeček povyroste, bude tu malý problém :)

No jo no, můj člověk X :) Jen díky němu jsem po pravdě prázdniny na chatě přežila, opravdu jsem tam nechtěla, byly a jsou z toho do těď jen problémy, s tím, jak jsem se prý chovala... ale taky bylo upozornění na to, že já to tam nemám ráda a mě se nikdo nezeptal, jestli mi to nevadí. Mimino už nejsem... Myslela jsem, že budu v klidu na brigádě vydělávat peníze a ono nic... Toď mojich pár keců k chatě. Ale občas to šlo... Ale pan X, je moje záchrana :) Kdo by si takového chlapa nevážil a nemusel se chlubit, že :D (omluvte prostě moji chlubivost, další rok a 42 dní to nevydržím :P).
Nyní výlet do Žďáru nad Sázavou, kde jsme shlédli s panem X muzeum, klášter,... a znáte to... památky, více řeknou fotky.

Bohužel, do zámku se nikdo nedostane... patří snad pořád "Kinským" (teď si nevzpomenu, jak se to jejich jméno píše), nebo je snad nějak v rekonstrukci, to jsme se nějak nedozvěděli. Byli jsme jen v kapli, na výstavě Santiniho a muzeu knihy v prostorách co jsou vidět z celého pozemku zámku a jinak k fotce věže - prý je v ní hotel :) Ježiš, těm musí z těch zvonů brnět hlava. Kam se hrabe opice po bujaré noci...

Tak tento detail, je na 11x zoom přes sklo v muzeu :) Jsem ráda, že se to povedlo, moc jsem chtěla tuhle fotku. Jsou to snad jedny z prvních zápisů not.

Nyní fotka od pana X, při výstupu k dalšímu potnímu místu ->

Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře.
No a další pokračování příště... Je toho ještě dost. Doufám, že se vám fotky budou líbit.
A.

1 člověk ohodnotil tento článek.